Prosty CRM do dużych zadań
Baza wiedzy umożliwia przechowywanie dowolnych treści w serwisie. Wszelkiego rodzaju procedury, instrukcje, szkolenia czy wzory umów to przykład możliwej zawartości Bazy wiedzy.
Aby opublikować w niej nowy (kolejny) artykuł wystarczy kliknąć zlokalizowaną w prawym górnym rogu bloku opcję "Dodaj Artykuł".
Czynność ta spowoduje otwarcie zakładki, która służy do wprowadzenia treści artykułu:
Pole NAZWA pozwala na nadanie nazwy (tytułu) dodawanemu przez użytkownika arykułowi (dokumentowi). Aby dokonać jego edycji, należy kliknąć myszą w jego obszar a następnie wpisać ręcznie odpowiednią treść.
Pole FOLDER pozwala na przypisane (umieszczenie) dodawanego arykułu w określonym (zdefiniowanym wcześniej) folderze. Po kliknięciu kursorem myszy na obszar pola rozwinie się lista dostępnych folderów. Aby wybrać konkretny, należy podświetlić odpowiednią pozycję z listy a następnie kliknąć na niej lewym przyciskiem myszy.
Poniżej pola FOLDER znajduje się pole tekstowe służące do publikacji treści artykułu. Treść można wpisać ręcznie używając zaimplementowanego edytora lub przekleić sformatowany tekst z pliku tekstowego. Edytor umożliwia dokonywanie podstawowej edycji tekstu, takiej jak np pogrubienie czcinki. Pozwala również na wklejanie odnośników.
Ostatnie pole to ZAŁĄCZNIKI, pozwala na dołącznie gotowych dokumentów (np w formacie PDF). Można tego dokonać wykorzystując technikę "Przeciągnij i upuść".
Po zakończeniu wszystkich operacji, zapisujemy wszystkie operacje klikając umieszczony w prawym dolnym rogu okna przycisk "Zapisz".
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
pon-pt: 8:00 - 16:00
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.