Pomoc

Notatki

Notatki są formą wolnej, tekstowej rejestracji przebiegu kontaktu pomiędzy pracownikiem, a klientem np.: przebieg rozmowy, ustalenia, pozyskane informacje itp.

Tak jak opisano powyżej, mogą być one powiązane zarówno z kontaktem typu Osoba, jak i z kontaktem typu Firma. W ImCRM notatki można edytować wyłącznie z poziomu karty Kontaktu.

Dodana notatka rejestruje się z dokładną datą stworzenia – dzień, miesiąc , godzina, minuta i sekunda.

Sposób dodawania notatek opisano w części Powiązania kontaktów.

Istnieje również możliwość edycji już dodanej notatki. Aby dokonać takiej operacji należy kliknąć na już dodanej notatce. Ulegnie ona podświetleniu, w jej obszarze pojawi się migający kursor.

Edytujemy notatkę (dodajemy wpis lub zmieniamy wpis), a następnie klikamy dowolny pusty obszar poza notatką. 

Kontakt

Investmag s.c.

ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza