Prosty CRM do dużych zadań
Notatki są formą wolnej, tekstowej rejestracji przebiegu kontaktu pomiędzy pracownikiem, a klientem np.: przebieg rozmowy, ustalenia, pozyskane informacje itp.
Tak jak opisano powyżej, mogą być one powiązane zarówno z kontaktem typu Osoba, jak i z kontaktem typu Firma. W ImCRM notatki można edytować wyłącznie z poziomu karty Kontaktu.
Dodana notatka rejestruje się z dokładną datą stworzenia – dzień, miesiąc , godzina, minuta i sekunda.
Sposób dodawania notatek opisano w części Powiązania kontaktów.
Istnieje również możliwość edycji już dodanej notatki. Aby dokonać takiej operacji należy kliknąć na już dodanej notatce. Ulegnie ona podświetleniu, w jej obszarze pojawi się migający kursor.
Edytujemy notatkę (dodajemy wpis lub zmieniamy wpis), a następnie klikamy dowolny pusty obszar poza notatką.
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
pon-pt: 8:00 - 16:00
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.