Prosty CRM do dużych zadań
System ImCRM umożliwia agregację w jednym miejscu całej korespondencji pracowników firmy z danym Klientem.
Moduł poczta podłącza się do skrzynek zdefiniowanych w systemie i przyporządkowuje wiadomości do Kontaktów (Firm i Osób) zgromadzonych w systemie ImCRM. Dzięki czemu na karcie Kontaktu, pracownik posiada dostęp do pełnej historii korespondencji z danym Klientem (zarówno jego jak i pozostałych współpracowników).
WAŻNE: Do korzystania z poczty wymagane jest do obsługi poczty użycie protokołu IMAP.
Aby dodać swoją skrzynkę pocztową należy wejść do edycji swojego Profilu. W tym celu naciskamy na odnośnik znajdujący się w prawym górnym rogu: swoje Imię i nazwisko.
Po wejściu do profilu w bloku IMAP: wpisujemy dane skrzynki pocztowej:
Powyższe dane można uzyskać od hostingodawcy, u którego utrzymywana jest skrzynka pocztowa.
Po wypełnieniu powyższych pól, naciskamy na guzik Sprawdź połączenie.
Jeśli wszystkie dane są prawidłowe wyświetli się okno z listą folderów dostępnych w skrzynce pocztowej.
W powyższym oknie wybieramy foldery, które będą synchronizowane z systemem CRM (są to foldery, z których system będzie pobierał pocztę do systemu).
Należy zaznaczyć dwa główne foldery: Inbox oraz Send (są to najczęstsze nazwy folderów z pocztą przychodzącą oraz wysłaną, foldery mogą nazywać się inaczej w zależności od systemu pocztowego.).
Jeżeli potrzebujemy synchronizować inne foldery możemy je też zaznaczyć.
Po wybraniu folderów naciskamy guzik Zapisz.
Aby zapamiętać wszystkie wpisane dane naciskamy kolejno guzik Zapisz dostępny w edycji profilu.
Po dodaniu poczty system automatycznie synchronizuje skrzynkę z obecną bazą kontaktów.
Po każdym dodaniu nowego e-maila do Kontaktu ImCRM automatyczne pobierze wszystkie wiadomości e-mail, które dotyczyły danej osoby.
Pobieranie wiadomości ze skrzynek pocztowych odbywa się w tle, niezależnie od pracy systemu CRM. Z tego względu e-maile pokazywać się będą z opóźnieniem w zależności od wielkości skrzynki, opóźnienie może trwać do kilku do kilkunastu minut.
WAŻNE DLA POSIADACZY SKRZYNEK GMAIL:
Dla skrzynek Gmail zostało wprowadzone zabezpieczenie uniemożliwiające pobieranie z nich danych z nieautoryzowanych aplikacji.
Aby zezwolić na pobranie danych, trzeba najpierw włączyć opcję: Dostęp dla mniej bezpiecznych aplikacji.
Aby to wykonać wchodzimy na stronę: https://www.google.com/settings/security/lesssecureapps
Po włączeniu opcja działa po kilku minutach.
Należy również zwrócić uwagę, aby wyłączyć protokół IMAP w ustawieniach konta Gmail (w starych kontach czasami jest wyłączony).
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
pon-pt: 8:00 - 16:00
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.