Prosty CRM do dużych zadań
Dodawanie Sprzedaży w ImCRM odbywa sie na dwa sposoby.
Sposób pierwszy:
Klikamy na widoczny po prawej stronie widget, następnie klikamy na opcji "sprzedaż".
Efektem działania jest wyświetlenie okna "dodaj sprzedaż".
Okno Dodaj Sprzedaż składa się z dwóch sekcji. Sekcja lewa zawiera "dane podstawowe" sekcja prawa "Dane szczegółowe".
Sekcja "dane podstawowe" składa sie z czterech pól edycyjnych
Pole NAZWA SPRZEDAŻY – jest wolnym polem tekstowym. Użytkownik może wpisać w nim dowolną informację – będzie ona widoczna na Karcie Kontaktu w sekcji "sprzedaż". Aby wpisać informację, należy kliknąć myszą w obszarze pola.
Pole WŁAŚCICIEL – jest listą wyboru. Domyślnie wypełnia je Imię i Nazwisko użytkownika otwierajacego okno. Istnieje możliwość jego edycji – opisana w części Edycja Sprzedaży.
Pole WIDOCZNOŚĆ – pole zawiera rozwijaną listę z dwoma pozycjami.
Aby rozwinąć listę należy kliknąć myszą na umiejscowioną po prawej stronie pola strzałkę a następnie wybrać preferowaną opcję.
Pole POWIĄZANY Z - jest to pole służące do powiązania Sprzedaży z wybranym Kontaktem. Aby to zrobić należy ręcznie wpisać kontakt z którym Sprzedaż ma być powiązana.
Wpisanie min 3 znaków spowoduje wyświetlenie listy z podpowiedziami. Wybieramy odpowiednią pozycję i klikamy na niej. Działanie to spowoduje powiazanie Sprzedaży z odpowiednim kontaktem.
Sekcja "dane szczegółówe" składa sie z siedmiu pól edycyjnych, przy czym jedno z nich – POWÓD jest wykorzystywane WYŁĄCZNIE przy zamykaniu sprzedaży.
Pole KWOTA Sprzedaży – jest polem tekstowym służącym do wpisywania ręcznego liczbowej wartości sprzedaży. Aby to zrobić należy klinąć myszą w obszarze pola i wpisać odpowiednią liczbę z ręcznie.
Pole WALUTA – znajduje się na prawo od pola Kwota, zawiera rozwijaną listę czterech walut. Domyślnie ustawiono polskie złotówki (PLN). Po kliknięciu w umiejscowioną po prawej stronie pola strzałkę rozwinie się lista z pozostałymi walutami – USD, EUR i GPB. Aby dokonać wyboru należy kliknąć preferowaną walutę.
Pole DATA DECYZJI – jest to pole w którym użytkownik wybiera datę zdarzenia. Aby tego dokonać należy kliknąć na umieszczoną z boku ikonę kalendarza. Następnie z tablicy kalendarza należy wybrać miesiąc i dzień zdarzenia, klikając na numerze konkretnego dnia.
Pole KATEGORIA – pole umożliwia wybranie kategorii Sprzedaży ze zdefiniowanej przez administratora listy. Kliknięcie myszą na obszarze pola spowoduje rozwinięcie listy z kategoriami.
Aby przypisać sprzedaż do odpowiedniej kategorii wystarczy kliknąć na jedną z nich.
Pole ETAP – umożliwia określenie jednego z parametrów Sprzedaży, podobnie jak pole KATEGORIA jest rozwijaną listą. Kliknięcie myszą na obszarze pola spowoduje rozwinięcie listy
Aby przypisać Sprzedaży odpowiedni Etap wystarczy kliknąć na jedną z pozycji.
Pole STATUS – pole analogiczne do pól KATEGORIA i ETAP – zawiera zdefiniowaną listę statusów. Kliknięcie myszą w obszar pola spowoduje rozwinięcie listy, z której należy wybrać jeden
Po wypełnieniu wszystkich pól klikamy umiejscowiony na dole przycisk ZAPISZ.
Sposob drugi:
Wybieramy zakładkę Zadania lub Kontakty i wybieramy kontakt, który zamierzamy powiązać ze sprzedażą
Następnie klikamy myszą na nazwie wybranego kontaktu i otwieramy Kartę Kontaktu:
Następnie w sekcji Sprzedaże klikamy "Dodaj sprzedaż". Działanie spowoduje otwarcie okna "Dodaj sprzedaż". Wprowadzamy dane analogicznie do opisanych wcześniej działań z jednym wyjątkiem. Umieszczone w sekcji Dane Podstawowe pole POWIĄZANY Z jest domyślnie przypisany kontakt na karcie którego otwarto sprzedaż.
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
pon-pt: 8:00 - 16:00
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.