Prosty CRM do dużych zadań
Dodawanie zadań w ImCRM odbywa sie na dwa sposoby. Sposób pierwszy – klikamy na wiodoczny po prawej stronie widget, następnie klikamy na opcji "zadanie". Efektem działania jest wyświetlenie okna "dodaj zadanie".
Aby ustawić godzinę realizacji, klikamy na znajdującą się w dolnej części bloku ikonę zegara. Ustawiamy godzinę realizacji za pomocą górnych lub dolnych przycisków strzałek a następnie klikamy przycisk "zapisz i zamknij".
Następnie w polu Kategorie rozwijamy listę i wybieramy jedną z dostępnych kategorii.
W polu "powiązany z" nalezy ręcznie wpisać kontakt, z którym zadanie ma być powiązane.
Wpisanie min 3 znaków spowoduje wyświetlenie listy z podpowiedziami. Wybieramy odpowiednią pozycję i klikamy na niej. Działanie to spowoduje powiazanie zadania z odpowiednim kontaktem
Następnie w polu "widoczność" wybieramy jedną z dwóch dostepnych opcji:
a). Dla wszystkich – zadanie jest widoczne na karcie Kontaktu dla wszystkich użytkowników ImCRM
b). Tylko właściciel – zadanie będzie widoczne tylko dla użytkownika, który je otworzył.
Poniżej w dolnej części okna znajduje się pole tekstowe, w którym użytkownik otwierajacy lub modyfikujący zadanie może zamieścić komentarz. Po jego wypełnieniu klikamy przycisk ZAPISZ i zadanie zostaje przypisane do wybranego Kontaktu.
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
pon-pt: 8:00 - 16:00
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.