Pomoc

Kategorie Zadań

Każde otwierane lub edytowane zadanie musi zostać przypisane do jednej ze zdefiniowanych Kategorii: telefon, e-mail, spotkanie, telekonferencja, umowa, B2B. Kategorie te są w pełni definiowalne na poziomie administratora. Za ich pomocą, użytkownik może bardziej szczegółowo filtrować listę zadań. Filtrowanie opisano szczegułówo w ostatnim podrozdziale instrukcji. 

Dołącz do naszych klientów

  • Prosty interfejs obsługi
  • Stałe, niskie koszty prowadzenia CRM
  • Domena i hosting za darmo
  • Dostępność w chmurze

Załóż konto

Uruchom swój CRM

Testuj za darmo przez 14 dni

.imcrm.pl

Hasło powinno zawierać minimum 8 znaków

Zakładając konto akceptujesz regulamin
i politykę prywatności

Uruchom swój CRM

Kontakt

Investmag s.c.

ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza

Napisz do nas