Prosty CRM do dużych zadań
W ImCRM Zadanie można usunąć w dwóch miejscach. Tych samych, w których Zadania można zamykać.
Miejsce pierwsze to zakładka Zadania.
W prawej kolumnie, obok Daty znajdują się czerwone ikony kosza. Wybieramy z listy Zadanie, które chcemy usunąć a następnie kliknąć ikonę kosza. Działanie powoduje zniknięcie Zadania z listy.
Miejsce drugie to Karta Kontaktu.
Otwieramy ją klikając nazwę kontaktu w jednej z głównych zakładek – Zadania, Sprzedaż lub Kontakty.
W oknie Karta Kontaktu przechodzimy do zlokalizowanej po prawej stronie sekcji Zadania i klikamy ikonę kosza widniejącą po prawej stronie zadania. Działanie spowoduje zniknięcie zadania z widoku głównego Karty Kontaktów.
UWAGA: Przy każdej próbie usunięcia zadania ImCRM zapyta użytkownika, czy jest pewien działania, którego chce dokonać.
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
pon-pt: 8:00 - 16:00
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.