Pomoc

Zamykanie Zadań

W ImCRM Zadanie można zamknąć w dwóch miejscach.

Miejsce pierwsze to zakładka Zadania.

W lewej kolumnie, obok Kategorii Zadania znajdują się checkboxy. Wybieramy z listy Zadanie, które chcemy zamknąć a następnie odznaczamy znajdujący się przy nim checkbox. Działanie powoduje zniknięcie Zadania z listy.  

Miejsce drugie to Karta Kontaktu.

Otwieramy ją klikając nazwę kontaktu w jednej z głównych zakładek – Zadania, Sprzedaż lub Kontakty. 

W oknie Karta Kontaktu przechodzimy do zlokalizowanej po prawej stronie sekcji Zadania i odznaczamy wybrane zadanie checkboxem. Działanie spowoduje zniknięcie zadania z widoku głównego Karty Kontaktów.   

 

Dołącz do naszych klientów

  • Prosty interfejs obsługi
  • Stałe, niskie koszty prowadzenia CRM
  • Domena i hosting za darmo
  • Dostępność w chmurze

Załóż konto

Uruchom swój CRM

Testuj za darmo przez 14 dni

.imcrm.pl

Hasło powinno zawierać minimum 8 znaków

Zakładając konto akceptujesz regulamin
i politykę prywatności

Uruchom swój CRM

Kontakt

Investmag s.c.

ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza

Napisz do nas