Prosty CRM do dużych zadań
W ImCRM Zadanie można zamknąć w dwóch miejscach.
Miejsce pierwsze to zakładka Zadania.
W lewej kolumnie, obok Kategorii Zadania znajdują się checkboxy. Wybieramy z listy Zadanie, które chcemy zamknąć a następnie odznaczamy znajdujący się przy nim checkbox. Działanie powoduje zniknięcie Zadania z listy.
Miejsce drugie to Karta Kontaktu.
Otwieramy ją klikając nazwę kontaktu w jednej z głównych zakładek – Zadania, Sprzedaż lub Kontakty.
W oknie Karta Kontaktu przechodzimy do zlokalizowanej po prawej stronie sekcji Zadania i odznaczamy wybrane zadanie checkboxem. Działanie spowoduje zniknięcie zadania z widoku głównego Karty Kontaktów.
ul. Podlesie 3
41-303 Dąbrowa Górnicza
pon-pt: 8:00 - 16:00
Używając tej strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. Możesz dowiedzieć się więcej w jakim celu są używane oraz o zmianie ustawień przeglądarki.